A0:  با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ دولت و مجلس با جدیت پیگیر مطالبات فرهنگیان هستند
زیارت عاشورا

کمال پیرموذن نماینده مجلس

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس با جدیت پیگیر مطالبات فرهنگیان هستند تا هرچه زودتر دغدغه و نگرانی فرهنگیان کشور برطرف شود.

به نقل از تسنیم:کمال‌الدین پیرمؤذن بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های هفته دولت شهرستان نیر در دبیرستان 17 شهریور شهرستان نیر اظهار داشت: دولت یازدهم اهتمام ویژه‌ای به حل مشکل فرهنگیان و معلمان کشور دارد و در این راستا جلسات مختلفی در دولت و هم در مجلس برای پیگیری مطالبات فرهنگیان برگزار شده است تا هرچه زودتر مطالبات فرهنگیان کشور پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌ای هم در مجلس شورای اسلامی برای دفاع از حق وحقوق فرهنگیان کشور راه‌اندازی شده است، گفت: معلمان قشر فرهیخته و تلاشگر جامعه هستند و باید این قشر بدون هیچ دغدغه‌ای در عرصه تعلیم و تربیت نیروهای متخصص و نخبه فعالیت کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت یازدهم با وجود محدودیت مالی پروژه‌های بسیار خوبی را در مناطق مختلف کشور به بهره‌برداری رساند و خدمات دولت یازدهم در دو سال فعالیت خود بسیار بی‌نظیر است و روز به روز به این خدمات در مناطق محروم و مرزی کشور افزوده می‌شود.

پیرمؤذن افزود: به مناسبت هفته دولت پروژه‌های بسیار عظیمی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید که با افتتاح این پروژه‌ها برای عده زیادی در استان اشتغال ایجاد شده و افتتاح این پروژه‌ها در مناطق محروم و مرزی نیز سبب ایجاد شور و امید در بین مردم شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون بیشتر مردم از خدمات دولت یازدهم در دوسال گذشته رضایت کاملی دارند و ما باید با وحدت و همدلی در راستای خدمت بی‌منت به مردم، عمران و آبادانی روستاها و توسعه اشتغال کشور گام برداریم که این یک وظیفه بسیار خطیر برای مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر گفت: همگان باید در ادامه راه این شهیدان والامقام کوشا باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در بین مردم ترویج کنیم.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:, | 15:3 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |
cache01last1691243592